А.Қ.Қошанов

от автора

в

Сабақ №32

Бөлім:IІІ бөлім. ХХ ғасырдағы атақты әнші, ақын, ғалым, өлкетанушы
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Ғылымның биік шыңында академик  А.Қ.Қошанов
Сабақтың мақсаты:Қазақ ғылымының дамуына қосқан еңбегін бағалайды, мәтін талдайды.  

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы/ 5 минут  Психологиялық ахуал -Егер сенің көңіл –күйің жақсы болса, оң қолыңды көтер! -Егер сен өз еліңнің патриотымын десең сол қолыңды көтер! -Егер сен бүгінгі күн сәтті өтсің десең екі қолыңды қосып шапалақта!       Өткен тақырыпты қайталауға сәйкестендіру кестесін толтыруды ұсынады.                                 Жаңа сабақтың мақсатын таныстырадыҚимылдарды жасайды.                                 «Сәйкестендіру» кестені толтырады   1.«Простор» журналында оның «Жарқын өмір кезеңі» атты повесі жарияланды. А) 1967 жыл 2. « Творчество қырлары» атты еңбегі жарық көрді Ә) 1956 жыл 3. Есениннің «Анна Снегина» поэмасын  қазақ тіліне аударды Б) 1978 ж. 4.Э. Золяның әңгімелері мен мақалаларын қазақ тіліне аударды В) 1977 жыл 5. « Канада әсерлері» эссесін жарияланды Г) 1962 жыл  Жауаптары: 1 Б;2В;3Г;4Ә;5А «Сөйлемді жалғастыр» әдісі Ғалым — …………………………………………… Ғылым —  ……………………….. Қазақ жерінен алғашқы шыққан ғалымдар:… Сөйлемді жалғастырып жауап берген жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу.Мадақ-тау сөздер    Презента-циядағы суреттер                         Сәйкестен-діру кестесі, презента-ция, интер-белсенді тақта            
Сабақтың ортасы/ 36минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма: «Хабарлама жеткізу» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.                   2-тапсырма Жұптық жұмыс Кесте толтыруға бағыт бағдар береді                 3-тапсырма Жеке жұмыс: «ПТМС» әдісі арқылы А.Қ.Қошановтың «Ұлы академик» екендігін дәлелдеу керектігі айтылады.             Сабақты қорытындылау «Веер» әдісі  арқылы қорытынды жасатады. Қағазды веер пішінде бүктеп оқушыларға таратады. Тест тапсырмасын орындайдыОқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма.  «Хабарлама жеткізу» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптарды оқиды. Топтық жұмыс 1-топ: Академик А.Қ.Қошановтың өмірбаянын баяндау 2-топ: Академик А.Қ.Қошановтың ғылыми зерттеген салалары анықтау 3-топ: Академик А.Қ.Қошановтың ғылыми зерттеулерінің маңыздылығы бағалайды. Әрбір топ деректерді топта талқылап, өз жанұяларына келіп түсіндіреді.   Дескриптор:   Академик А.Қ.Қошановтың  өмірі бойынша деректерді баяндайды;Академик А.Қ.Қошановтың ғылыми  зерттеген салаларын анықтайды;Академик А.Қ.Қошановтың   ғылыми зерттеулерінің маңыздылығын бағалайды.     Кестені толтырыңыз: Мәтінді пайдалана отырып, А.Қ.Қошановтың  қазақ ғылымы мен қоғамдық-саяси өмірге сіңірген еңбегіне 3 дәлел келтіріңіз.Өзіндік ой-қорытынды жасаңыз Ғылым саласына сіңірген еңбегі Қоғамдық-саяси өмірдегі белсенділігі 1. 1. 2. 2. 3. 3.       Берілген ақпараттарды қолданып,Е.А.Бөкетовтың «Ұлы академик екендігін «ПТМС» әдісі арқылы дәлелдейді Позиция (мен солай санаймын) Түсіндіру (себебі) Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын) Салдар (айтылған мәселе бойынша мынадай қорытынды жасаймын)     Бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады.       «Веер» әдісі арқылы оқушылар өз ойларын ортаға салады.«Ең үздік жауап» Бір-бірімен жұмыстарын алма-сып, өзара бағалау жасайды         Топтар жұмыстарын өзара баға-лайды.                Ватман, маркер, интербел-сенді тақта
Мадақ-тау сэндвичі әдісі арқылы бағалау     Мұғалім-нің крите-рийлер арқылы бағалауы                             Мұғалім ең үздік жауап әдісі арқылы оқушы-ларды баға-лайдыКесте, презен-тация, интер-белсенді тақта                                             Веер қағазы, маркер          
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім»     Үйге тапсырма: Академик А.Қ.Қошанов туралы қосымша деректер тауып, презентация жасау  Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» -Академиктің   өмірбаянын білдім. -Академиктің ғылыми  зерттеген салаларын  анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдым.  Өзін-өзі бағалауБағалау парағы

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *