Сабақ №33
Бөлім: | IІІ бөлім. ХХ ғасырдағы атақты әнші, ақын, ғалым, өлкетанушы | |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты | ||
Күні: | ||
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Өлкетанушы Қайролла Мұқанов | |
Сабақтың мақсаты: | Қайролла Мұқанов өмір жолын біледі, мәтінді талдайды; -Өлкетану қызметін бағалай біледі. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Білім алушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы/ 5 минут | Сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады. «Жуан-жіңішке» сұрақтар әдісі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды. Ой қозғау Педагог оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау үшін сұрақ қойып, ойларын тыңдайды. -Өлкетанушы деген кім? | Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады. Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтайды. | Мадақ-тау сөздер | |
Сабақтың ортасы/ 36минут | Оқу мақсатын жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма: «ЖИГСО» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды. 2-тапсырма Жеке жұмыс Кесте толтыруға бағыт бағдар береді 3-тапсырма Жұптық жұмыс: «Тарсия» әдісі бойынша тапсырма береді. Сабақты қорытындылау «Әріптестер» әдісі арқылы қорытынды жасатады. Әр оқушыға не жауабы бар, не сұрағы бар қағаз береді. | Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды. Тапсырма. «ЖИГСО» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптарды оқиды. Топтық жұмыс 1-топ: Қайролла Мұқановтың өмірбаянын баяндау 2-топ: Қайролла Мұқановтың зерттеген салалары анықтау 3-топ: Қайролла Мұқановтың өлкетану қызметін бағалайды. Әрбір топ деректерді топта талқылап, өз жанұяларына келіп түсіндіреді. Дескриптор: Қайролла Мұқановтың өмірі бойынша деректерді баяндайды;Қайролла Мұқановтың зерттеген салаларын анықтайды;Қайролла Мұқановтың өлкетану қызметін бағалайды. Кестені толтырыңыз: Қайролла Мұқановтың тұлғалық роліне баға беріңіздің Білімі Мамандығы Іс-тәжірибесі Өмірлік ұстанымы Қосымша мәлімет Оқушылар сұраққа сәйкес жауапты тауып құрастырады. Құрастырғанда геометриялық фигура шығару керек. Оқушылар сынып ішінде жүріп, сәйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді | Топ аралық бағалау Топтар жұмыстарын өзара бағалай-ды. | А4 қағаз, маркер |
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау | Тарсия үшбұрышы, интербел-сенді тақта, презентация Кесте, интербел-сенді тақта, презентация, портрет | |||
Сабақтың соңы/ 4 минут | Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» Үйге тапсырма: Өлкетанушы Қайролла Мұқанов туралы қосымша деректер тауып, презентация жасау | Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» -Өлкетанушы Қайролла Мұқанов туралы білдім. -Өлкетанушының зерттеген салаларын анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдым. | Өзін-өзі бағалау | Бағалау парағы |
Добавить комментарий