Қайролла Мұқанов

от автора

в

Сабақ №33

Бөлім:IІІ бөлім. ХХ ғасырдағы атақты әнші, ақын, ғалым, өлкетанушы
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Өлкетанушы  Қайролла Мұқанов
Сабақтың мақсаты:Қайролла Мұқанов өмір жолын біледі, мәтінді талдайды; -Өлкетану қызметін бағалай біледі.  

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы/ 5 минут  Сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады. «Жуан-жіңішке» сұрақтар әдісі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды. Ой қозғау Педагог оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау үшін сұрақ қойып, ойларын тыңдайды. -Өлкетанушы деген кім?      Оқушылар  сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады.           Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтайды.  Мадақ-тау сөздер                   
Сабақтың ортасы/ 36минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма: «ЖИГСО» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.                   2-тапсырма Жеке жұмыс Кесте толтыруға бағыт бағдар береді                     3-тапсырма Жұптық жұмыс: «Тарсия» әдісі бойынша тапсырма береді.       Сабақты қорытындылау «Әріптестер» әдісі  арқылы қорытынды жасатады. Әр оқушыға не жауабы бар, не сұрағы бар қағаз береді.Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма.  «ЖИГСО» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптарды оқиды. Топтық жұмыс 1-топ: Қайролла Мұқановтың өмірбаянын баяндау 2-топ: Қайролла Мұқановтың зерттеген салалары анықтау 3-топ: Қайролла Мұқановтың өлкетану қызметін бағалайды. Әрбір топ деректерді топта талқылап, өз жанұяларына келіп түсіндіреді.   Дескриптор:   Қайролла Мұқановтың   өмірі бойынша деректерді баяндайды;Қайролла Мұқановтың  зерттеген салаларын анықтайды;Қайролла Мұқановтың өлкетану қызметін  бағалайды.                   Кестені толтырыңыз: Қайролла Мұқановтың  тұлғалық роліне баға беріңіздің   Білімі   Мамандығы   Іс-тәжірибесі   Өмірлік ұстанымы   Қосымша мәлімет   Оқушылар сұраққа сәйкес жауапты тауып құрастырады. Құрастырғанда геометриялық фигура шығару керек.   Оқушылар сынып ішінде жүріп, сәйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейдіТоп аралық бағалау               Топтар жұмыстарын өзара бағалай-ды.                А4 қағаз, маркер
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау                                    Тарсия үшбұрышы, интербел-сенді тақта, презентация   Кесте, интербел-сенді тақта, презентация, портрет  
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім»     Үйге тапсырма: Өлкетанушы Қайролла Мұқанов туралы қосымша деректер тауып, презентация жасау  Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» -Өлкетанушы Қайролла Мұқанов туралы    білдім. -Өлкетанушының  зерттеген салаларын  анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдым.  Өзін-өзі бағалауБағалау парағы

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *