Сабақ №31
Бөлім: | IІІ бөлім. ХХ ғасырдағы атақты әнші, ақын, ғалым, өлкетанушы | |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты | ||
Күні: | ||
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Е.А.Бөкетов – ғалым, академик | |
Сабақтың мақсаты: | Қазақ ғылымының дамуына қосқан еңбегін бағалайды, мәтін талдайды. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Білім алушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы/ 5 минут | Психологиялық ахуал туғызады. «Алтын тайқазан» әдісі тайқазан ішіне сұрақтар жазады. Сауалдың жауаптары арқылы жаңа тақырыппен таныстырады. Сабақтың мақсаттарымен таныстырады. | Сыныпта жағымды орта қалыптасады. Алтын тайқазан ішінен дайындаған сауал сұрақтарын алады. Мысалы: Мен кіммін………………..,сіз кімсіз? Ішінде Мұрат Айтхожин бейнесі болады. Сабақ мақсаттарын мұғаліммен талқылауға қатысады. | Сұхбат әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды | |
Сабақтың ортасы/ 36минут | Оқу мақсатын жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма: «Хабарлама жеткізу» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды. 2-тапсырма Жұптық жұмыс Кесте толтыруға бағыт бағдар береді 3-тапсырма Жеке жұмыс: «ПТМС» әдісі арқылы Е.А.Бөкетов «Ұлы академик» екендігін дәлелдеу керектігі айтылады. Сабақты қорытындылау «Веер» әдісі арқылы қорытынды жасатады. Қағазды веер пішінде бүктеп оқушыларға таратады. | Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды. Тапсырма. «Хабарлама жеткізу» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптарды оқиды. Топтық жұмыс 1-топ: Ғалым Е.А.Бөкетовтың өмірбаянын баяндау 2-топ: Ғалым Е.А.Бөкетовтың зерттеген салалары анықтау 3-топ: Ғалым Е.А.Бөкетовтың ғылыми зерттеулерінің маңыздылығы бағалайды. Әрбір топ деректерді топта талқылап, өз жанұяларына келіп түсіндіреді. Дескриптор: Ғалым Е.А.Бөкетовтың өмірі бойынша деректерді баяндайды;Ғалым Е.А.Бөкетовтың зерттеген салаларын анықтайды;Ғалым Е.А.Бөкетовтың ғылыми зерттеулерінің маңыздылығын бағалайды. Кестені толтырыңыз: Мәтінді пайдалана отырып, Е.А.Бөкетовтың қазақ ғылымы мен қоғамдық-саяси өмірге сіңірген еңбегіне 3 дәлел келтіріңіз. Өзіндік ой-қорытынды жасаңыз Ғылым саласына сіңірген еңбегі Қоғамдық-саяси өмірдегі белменділігі 1. 1. 2. 2. 3. 3. Берілген ақпараттарды қолданып,Е.А.Бөкетовтың «Ұлы академик «ПТМС» әдісі екендігін дәлелдейді Позиция (мен солай санаймын) Түсіндіру (себебі) Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын) Салдар (айтылған мәселе бойынша мынадай қорытынды жасаймын) Бірінші оқушы бір бөлігіне сабаққа қатысты сұрақтар жазып шығады, екінші оқушы екінші бөлігіне қысқаша жауап жазып тапсырады. | Мұғалім оқушылары жауабын мұқият тыңдап кері байланысты «DEAL» әдісі арқылы беріп отырады Топтар жұмыстарын өзара бағалайды. | «DEAL» әдісі кестесі |
Өзара бағалау | ||||
Сабақтың соңы/ 4 минут | Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» Үйге тапсырма: Ғалым Е.А.Бөкетов туралы қосымша деректер тауып, презентация жасау | Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» -Ғалымның өмірбаянын білдім. -Ғалымның зерттеген салаларын анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдым. | Өзін-өзі бағалау | Бағалау парағы |
Добавить комментарий