Мұрат Айтхожин

от автора

в

Сабақ №30

Бөлім:IІІ бөлім. ХХ ғасырдағы атақты әнші, ақын, ғалым, өлкетанушы
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Әлемге әйгілі ғұлама Мұрат Айтхожин
Сабақтың мақсаты:Қазақ ғылымының дамуына қосқан еңбегін бағалайды, мәтін талдайды.  

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы/ 5 минут  Сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады. «Жуан-жіңішке» сұрақтар әдісі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды. Ой қозғау Педагог оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау үшін сұрақ қойып, ойларын тыңдайды. -Ғалым деген кім?      Оқушылар  сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады.           Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтайды.  Мадақтау сөздер                        Портрет
Сабақтың ортасы/ 36минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма: «ЖИГСО» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.                             2-тапсырма Жеке жұмыс Кесте толтыруға бағыт бағдар береді               3-тапсырма Жұптық жұмыс: «Тарсия» әдісі бойынша тапсырма береді.       Сабақты қорытындылау Тест арқылы оқушылардың білімін тексеруОқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма.  «ЖИГСО» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптарды оқиды. Топтық жұмыс 1-топ: Мұрат Айтхожиннің өмірбаянын баяндау 2-топ: Мұрат Айтхожиннің зерттеген салалары анықтау 3-топ: Мұрат Айтхожиннің ғылыми зерттеулерінің маңыздылығы бағалайды. Әрбір топ деректерді топта талқылап, өз жанұяларына келіп түсіндіреді.   Дескриптор:   Мұрат Айтхожиннің  өмірі бойынша деректерді баяндайды;Мұрат Айтхожиннің зерттеген салаларын анықтайды;Мұрат Айтхожиннің ғылыми зерттеулерінің маңыздылығын бағалайды.     Кестені толтырыңыз: Мұрат Айтхожиннің тұлғалық роліне баға беріңіздің   Білімі   Мамандығы   Іс-тәжірибесі   Өмірлік ұстанымы   Қосымша мәлімет           Оқушылар сұраққа сәйкес жауапты тауып құрастырады. Құрастырғанда геометриялық фигура шығару керек.       Тест арқылы оқушылар өз білімдерін бекітеді.Шапалақ әдісі арқылы бағалау               Топтар жұмыстарын өзара бағалайды.                А4 қағаз, Маркер                                    
  Өзара бағалау                          Кесте                        
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім»     Үйге тапсырма: Мұрат Айтхожин туралы қосымша деректер тауып, презентация жасау  Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» -Ғалымның   өмірбаянын білдім. -Ғалымның зерттеген салаларын  анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдым.  Өзін-өзі бағалауБағалау парағы

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *