Сабақ №30
Бөлім: | IІІ бөлім. ХХ ғасырдағы атақты әнші, ақын, ғалым, өлкетанушы | |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты | ||
Күні: | ||
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Әлемге әйгілі ғұлама Мұрат Айтхожин | |
Сабақтың мақсаты: | Қазақ ғылымының дамуына қосқан еңбегін бағалайды, мәтін талдайды. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Білім алушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы/ 5 минут | Сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады. «Жуан-жіңішке» сұрақтар әдісі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды. Ой қозғау Педагог оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау үшін сұрақ қойып, ойларын тыңдайды. -Ғалым деген кім? | Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады. Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтайды. | Мадақтау сөздер | Портрет |
Сабақтың ортасы/ 36минут | Оқу мақсатын жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма: «ЖИГСО» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды. 2-тапсырма Жеке жұмыс Кесте толтыруға бағыт бағдар береді 3-тапсырма Жұптық жұмыс: «Тарсия» әдісі бойынша тапсырма береді. Сабақты қорытындылау Тест арқылы оқушылардың білімін тексеру | Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды. Тапсырма. «ЖИГСО» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптарды оқиды. Топтық жұмыс 1-топ: Мұрат Айтхожиннің өмірбаянын баяндау 2-топ: Мұрат Айтхожиннің зерттеген салалары анықтау 3-топ: Мұрат Айтхожиннің ғылыми зерттеулерінің маңыздылығы бағалайды. Әрбір топ деректерді топта талқылап, өз жанұяларына келіп түсіндіреді. Дескриптор: Мұрат Айтхожиннің өмірі бойынша деректерді баяндайды;Мұрат Айтхожиннің зерттеген салаларын анықтайды;Мұрат Айтхожиннің ғылыми зерттеулерінің маңыздылығын бағалайды. Кестені толтырыңыз: Мұрат Айтхожиннің тұлғалық роліне баға беріңіздің Білімі Мамандығы Іс-тәжірибесі Өмірлік ұстанымы Қосымша мәлімет Оқушылар сұраққа сәйкес жауапты тауып құрастырады. Құрастырғанда геометриялық фигура шығару керек. Тест арқылы оқушылар өз білімдерін бекітеді. | Шапалақ әдісі арқылы бағалау Топтар жұмыстарын өзара бағалайды. | А4 қағаз, Маркер |
Өзара бағалау | Кесте | |||
Сабақтың соңы/ 4 минут | Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» Үйге тапсырма: Мұрат Айтхожин туралы қосымша деректер тауып, презентация жасау | Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» -Ғалымның өмірбаянын білдім. -Ғалымның зерттеген салаларын анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдым. | Өзін-өзі бағалау | Бағалау парағы |
Добавить комментарий