Сабақ №29
Бөлім: | IІІ бөлім. ХХ ғасырдағы атақты әнші, ақын, ғалым, өлкетанушы | |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты | ||
Күні: | ||
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Баймағамбет Ізтөлин – революционер-ақын | |
Сабақтың мақсаты: | Баймағамбет Ізтөлин туралы деректерді оқиды, мәтінді талдайды;Ақынның ерекше қасиеттерін бағалайды. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Білім алушының іс- әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | Психология-лық ахуал туғызады. Ой қозғау Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында әнші Игібай Әлібаевтың өлеңдерін оқу. Сабақтың мақсаттарымен таныстырады. | Сыныпта жағымды орта қалыптасады. Оқушылар бейне материалды көргеннен кейін сұрақтарға жауап беріп жаңа тақырыпты анықтайды. Сабақ мақсаттарын мұғаліммен талқылауға қатысады. | «Шапалақ әдісі» арқылы бағалау | Өлеңдер жинағы кітапшасы |
Сабақтың ортасы 36 минут | Оқу мақсатын жүзеге асыруға бағытталған жұмыс Топтық жұмыс 1-тапсырма «Ақпараттар сөйлейді» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды. Жеке жұмыс: 2 — тапсырма «ПТМС» әдісі бойынша Баймағамбет Ізтөлиннің тұлғалық қасиеттерін бағалау бойынша тапсырма береді. Жұптық жұмыс: «Венн диаграммасы» әдісі бойыншатапсырма береді. | Тапсырмалар: Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды. Тапсырма. «Ақпараттар сөйлейді» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптар негізінде ақпараттарды іріктеп, постер дайындайды. Шығармашылық жұмыстарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-топ: Ақынның өмірбаяны жайында ақпарат беру 2-топ: Баймағамбет суырыпсалма ақын 3-топ: Баймағамбет пен Сәбит достығы Әрбір топ мәтіннен ақынның өмірбаяны, суырыпсалма қасиеттері, жазушымен достығы туралы деректерді алып түсіндіреді. Топтар жұмыстарын өзара бағалайды «ПТМС» әдісі бойынша батырдың тұлғалық қасиеттерін бағалайды. Позиция (Мен ………….ойлаймын.) Түсіндіру (себебі ……………………..) Мысалы (мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын…………..) Салдар (айтылған мәселе бойынша мынадай қорытынды жасаймын) Венн диаграммасы Игібай ақын Ұқсастықтары Баймағамбет ақын 1. 1. 1. 2. 2 2. Игібай ақын мен Баймағамбет ақынның 2 ұқсастығы мен 2 айырмашылығын жазады. Оқушылар сынып ішінде жүріп, сәйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді | Топтық бағалау. Оқушылар топ бойынша бір-бірінің дәптер-лерін тексеріп «Фигура-лар» әдісі арқылы бағалайды | Мәтін |
Мұғалімнің кері байланысы | Венн диаграммасы кестесі | |||
Сабақтың соңы/ 4 минут | Кері байланыс- «Тұлғаға хат» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы шағын хат жазады. Үйге тапсырма: Баймағамбет Ізтөлиннің өлеңдерін мәңерлеп оқып келу | Тұлға бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады | Оқушылар бағалау критерий-лерімен өз деңгейлерін бағалайды | Үлестірме қағаздары |
Добавить комментарий