Игібай Әлібаев

от автора

в

Сабақ №28

Бөлім:IІІ бөлім. ХХ ғасырдағы атақты әнші, ақын, ғалым, өлкетанушы
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Айтыстың ақтаңгері Игібай Әлібаев
Сабақтың мақсаты:Игібай Әлібаевтың өмірбанымен, айтыскер  ретінде қалыптасу тарихымен танысады;Игібай Әлібаевтың өнерін бағалайды,мәтін талдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс- әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы 5 минут  Психологиялық ахуал туғызады. Ой қозғау «Портреттер сөйлейді» өткен тақырыпты пысықтау мақсатында  сұрақтар қояды. Жаңа тақырыппен таныстырады.   Сабақтың мақсаттарымен таныстырады.Сыныпта жағымды орта қалыптасады.     Порттертер бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Бұл кімнің портреті?Қай жерде дүниеге келді?Қандай еңбектері бар? т.б     Сабақ мақсаттарын мұғаліммен талқылауға қатысады.Шапалақ әдісі     Портреттер, интербел-сенді тақта, презентация        
Сабақтың ортасы 36 минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыс Топтық жұмыс 1-тапсырма «Деректер сөйлейді» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.         Жеке жұмыс: 2 — тапсырма «Он сұрақ» әдісі мұғалім өзі бір оқушыны таңдап алады. Оқушының маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді  жапсырады.   Жұптық  жұмыс: 2 — тапсырма Жұптық жұмыс: «Тарсия» әдісі бойынша тапсырма береді.   Сабақты қорытындылау «Әріптестер» әдісі  арқылы қорытынды жасатады. Әр оқушыға не жауабы бар, не сұрағы бар қағаз береді.Тапсырмалар:     Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма. «Деректер сөйлейді» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптар негізінде ақпараттарды іріктеп, постер дайындайды. Шығармашылық жұмыстарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-топ: Ақынның өмірбаяны туралы мағлұмат береді 2-топ: Ақын болып қалыптасу тарихымен танысады. 3-топ: Ақынның  ерекше қасиеттерін анықтайды Әрбір топ мәтіннен ақынның  өмірбаяны, қасиеттері, қызметін туралы деректерді алып түсіндіреді.       Маңдайына сөз жапсырылған оқушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады. Оған жауап не иә не жоқ деп беріледі.Жасырынған сөзді тауып алуы керек.               Оқушылар сұраққа сәйкес жауапты тауып құрастырады. Құрастырғанда геометриялық фигура шығару керек.       Оқушылар сынып ішінде жүріп, сәйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтық бағалау   Топтар жұмыстарын өзара бағалайды                            Деректер (ақпараттар)             Ватман, маркер
Мұғалім-нің кері байла-нысыСтикер           Тарсия үшбұрышы         Геоме-триялық фигуралар  
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Wordwall» әдісі Нені білдім, нені үйрендім? Нені толық түсінбедім? Нені білгім келеді?     Үйге тапсырма: Игібай Әлібаев қосымша мағлұматтар білуКері байланыс жасайды. Сұрақтарға жауап бередіӨзін-өзі бағалауИнтербелсенді тақта, компьютер құрылғысы, Wordwall қосымшасы

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *