Есқақ Иманқұлов

от автора

в

Сабақ №27

Бөлім:IІІ бөлім. ХХ ғасырдағы атақты әнші, ақын, ғалым, өлкетанушы
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Сахна саңлағы Есқақ Иманқұлов
Сабақтың мақсаты:Есқақ Иманқұловтың өмірбанымен, әнші ретінде қалыптасу тарихымен танысады;Есқақ Иманқұловтың өнерін бағалайды,мәтін талдайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс- әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы 5 минут  Психологиялық ахуал туғызады. Ой қозғау «Портреттер сөйлейді» өткен тақырыпты пысықтау мақсатында  сұрақтар қояды. Жаңа тақырыппен таныстырады.   Сабақтың мақсаттарымен таныстырады.Сыныпта жағымды орта қалыптасады.     Порттертер бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Бұл кімнің портреті?Қай жерде дүниеге келді?Қандай еңбектері бар? т.б     Сабақ мақсаттарын мұғаліммен талқылауға қатысады.    Мадақтау сөздер    Портреттер, презентация            
Сабақтың ортасы 36 минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыс Топтық жұмыс 1-тапсырма «Ақпараттар сөйлейді» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.         Жеке жұмыс: 2 — тапсырма «3/3/1» әдісі бойынша Әншінің өнерін  бағалау бойынша тапсырманы орындатады.         Сабақты қорытындылау «Пікір алмасу» әдісінің орындалуын түсіндіреді.  Тапсырмалар:     Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма. «Ақпараттар сөйлейді» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптар негізінде ақпараттарды іріктеп, постер дайындайды. Шығармашылық жұмыстарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-топ: Әншінің өмірбаяны туралы мағлұмат береді 2-топ: Әнші болып қалыптасу тарихымен танысады. 3-топ: Әншінің ерекше қасиеттерін анықтайды Әрбір топ мәтіннен әншінің өмірбаяны, қасиеттері, қызметін туралы деректерді алып түсіндіреді.     Оқушылар әншінің өнерін 3 сөйлеммен бағалап, ойларын түйіндейді. 3 сөйлемнің ішінен 3 негізгі сөзді анықтайды. 3 сөздің ішінен Есқақ әншінің ерекше қасиетін ашатын 1 сөзді табады. Сөздерді үш тілде: қазақ, орыс, ағылшын тілінде айтады.     Әр топ тақырыпқа байланысты 5 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бір жағына жазады. Екінші жағына жауабын жазып,келесі топпен стикерлерін ауыстырады.Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде,барлығы өз жауабын ашады және жауаптарды талқылап, дұрыс жауаппен салыстырады.Өзара бағалау                 Топтар жұмыстарын өзара бағалайды                      Ақпараттық мәтін
Мұғалімнің кері байланысы                   
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс: Оқу мақсатына қайта оралу Сабақтың мақсатына жеткен-жетпегендіктерін сұрау.   Үйге тапсырма: Есқақ Иманкұлов өмірбаяны жайында ғаламтордан қосымша ақпарат жинауТақырып бойынша білген және білмеген ақпаратына тиісті белгіні қоядыОқушылар бағалау критерийлерімен  өз деңгейлерін  бағалайдыҮлестірмелі материал, кері байланыс

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *