Сабақ №25
Бөлім: | ІІ бөлім. ХХ ғасырдағы солтүстік өңірдің Алаш қайраткерлері | |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты | ||
Күні: | ||
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Жазықсыз жазаланған қайраткер Жанұзақ Жәнібеков | |
Сабақтың мақсаты: | -Жанұзақ Жәнібековтың өмір жолын біледі, ұлт үшін жасаған еңбегін анықтай алады; -Қоғамдық-саяси қызметін бағалай біледі. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Білім алушының іс- әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | Психологиялық ахуал туғызады. «Атом мен молекула» әдісі «Тұлғалар сөйлейді» әдісі Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды. Сабақтың мақсаттарымен таныстырады. | Сыныпта жағымды орта қалыптасады. Санға сәйкес молекулалар жиналады. Атом барлығы, молекула бір оқушы Мысалы: -Қошке Кемеңгеров кім? -Абдолла Байтасов туралы не білесің? т.б Мұғаліммен талқылауға қатысады. | Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады. Мадақтау. | https://alash.semeylib.kz/?page_id=307 Портрет, презентация |
Сабақтың ортасы 36 минут | Оқу мақсатын жүзеге асыруға бағытталған жұмыс Топтық жұмыс 1-тапсырма «Қатені тап» ойыны Ойын шартын түсіндіреді. Ойын шартын өз қалаулары бойынша топқа бөлінетінін айтады. Жұптық жұмыс: 2 — тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» Оқушыларға тақырып бойынша ғаламтор желісінен ақпараттар іздеу ұсынылады, сабақ мақсаттары бойынша тапсырмаларды орындауға бағыт береді. 3-тапсырма: Жеке жұмыс: «Синквейн» әдісінің жолдарын түсіндіреді Сабақты қорытындылау «Таза тақта» ойыны Тақтаға өткен тақырыптардан және жаңа тақырыпқа байланысты даталарды жазып қояды. | Тапсырмалар: Әр топ өз тапсырмасын алады. 1-топ тапсырмасы: Мәтіннің кез келген үзіндісін сурет арқылы беру. Суретте міндетті түрде 1-2 қате болуы керек. 2-топ тапсырмасы: Мәтіндегі бір үзіндіні шашыраңқы сөздер ретінде жазу керек. 3- топ тапсырмасы: Мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақтар құрастыру керек. Сұрақтарда 1-2 қате болуы керек. Тапсырмалар жазылып болған соң, топтар бір-біріне қателерін тауып, түзетулері керек. Түзетулерді арнай параққа жазады. Дескриптор 1.Мәтіннің кез келген үзіндісін сурет арқылы береді. 2. Мәтіндегі бір үзіндіні шашыраңқы сөздер ретінде жазады. 3. Мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақтар құрастырады. Оқушылар жұппен ғаламтордан Жанұзақ Жәнібековтың өмірбаяны, қасиеттері, қызметі туралы ақпараттар тауып оқиды, ақпараттарды іріктеп, берілген кестені толтырады. Өмір-баяны Қасиет-тері Қызметі 1. 2. 3. 1. 2. 3. Басқа жұпқа деректерімен бөлісіп, талқылайды. Дескриптор: Жанұзақ Жәнібековтың өмірінің негізгі кезеңдерін анықтайды; Жанұзақ Жәнібековтың 3 қасиетін анықтайды; Жанұзақ Жәнібековтың 3 атқарған қызметін анықтайды 1-жол: Тақырыптың атауы (Зат есім) 2-жол: Тақырыпты сипаттайтын екі сөз (сын есім) 3-жол: Тақырып туралы қимылды білдіретін үш сөз (етістік) 4-жол: Тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз Сөздерді үш тілде: қазақ, орыс, ағылшын тілінде айтады. Тақтада жазылған датаға сәйкес оқиғаны айтады. Егер дұрыс айтса датаны тақтадан өшіреді. Барлық даталарды айтып шыққан соң ойыны тоқтайды. | Жұптық бағалау. Оқушылар жұп бойынша бір-бірінің дәптерлерін тексеріп «Фигура-лар» әдісі арқылы бағалайды Топтар жұмыстарын өзара бағалайды | Ақпараттық мәтін, суреттер |
Жұптық бағалау. Оқушылар жұп бойынша бір-бірінің дәптерлерін тексеріп «Фигура-лар» әдісі арқылы бағалайды | Кесте | |||
Сабақтың соңы/ 4 минут | Кері байланыс «Сабақ мазмұны бойынша ойыңды білдір» Қандай жаңа білім алдың?Алған біліміңді қолдана аласың ба?Саған қиындық тудырған қиындықтар Үйге тапсырма: Жанұзақ Жәнібеков өмірбаяны бойынша кластер құрастыру | 1.Тақырып бойынша қандай жаңа білім алғанын жазады; 2. Алған білімің қолдана ала ма, әлде қолдана алмайтынын жазады; 3. Қиындық тудырған түсініктерді жазады. | Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
Добавить комментарий