Абдолла Байтасов

от автора

в

Сабақ №24

Бөлім:ІІ бөлім. ХХ ғасырдағы солтүстік өңірдің  Алаш қайраткерлері
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Абдолла Байтасов – алаштың арысы
Сабақтың мақсаты:-Абдолла Байтасовтың өмір жолын біледі, ұлт үшін жасаған еңбегін анықтай алады; -Қоғамдық-саяси қызметін бағалай біледі.  

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс- әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы 5 минут  Психологиялық ахуал туғызады. «Алтын тайқазан» әдісі тайқазан ішіне сұрақтар жазады. Сауалдың жауаптары арқылы жаңа тақырыппен таныстырады.     Сабақтың мақсаттарымен таныстырады.Сыныпта жағымды орта қалыптасады.     Алтын тайқазан ішінен дайындаған сауал сұрақтарын алады. Мысалы: Мен кіммін……………….., сіз кімсіз? Ішінде Қошке Кемеңгеров бейнесі болады. Сабақ мақсаттарын мұғаліммен талқылауға қатысады.            Мадақтау сөздер                        Тайқазан суреті              
Сабақтың ортасы 36 минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыс Топтық жұмыс 1-тапсырма «Ақпаратты сүзу» әдісі Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.                         Жеке жұмыс: 2 — тапсырма    «ПТМС» әдісі бойынша Абдолла Байтасовтың тұлғалық қасиеттерін    бағалау бойынша тапсырма береді.         Сабақты қорытындылау  «Жіңішке-жуан сұрақтары» әдісі бойынша сұрақтар қою.    Тапсырмалар:     Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма. «Ақпаратты сүзу» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптар негізінде ақпараттарды іріктеп, постер дайындайды. Шығармашылық жұмыстарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-топ: Абдолла Байтасовтың  өмір жолын білу 2-топ: Абдолла Байтасовтың ерекше қасиеттерін анықтау 3-топ: Абдолла Байтасовтың қоғамдық-саяси қызметін сипаттау Әрбір топ мәтіннен ақынның  өмірбаяны,   қоғамдық-саяси қызметін түсіндіреді. Топтар жұмыстарын өзара бағалайды Дескриптор: -Абдолла Байтасовтың  өмір жолын біледі. -Абдолла Байтасовтың  ерекше қасиеттерін анықтайды. -Абдолла Байтасовтың қоғамдық-саяси қызметін сипаттайды.         «ПТМС» әдісі бойынша батырдың тұлғалық қасиеттерін бағалайды. Позиция (Мен ………….ойлаймын.) Түсіндіру (себебі ……………………..) Мысалы (мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын…………..) Салдар (айтылған мәселе бойынша мынадай қорытынды жасаймын)     Жаңа тақырып бойынша жіңішке-жуан сұрақтарын бір-біріне қойып жауап алады. Жаңа тақырыпты бекітеді.Өзара бағалау                 Топтар жұмыстарын өзара бағалайды                            Ақпараттық мәтін
  Мұғалімнің кері байланысы                                Үлестірме қағаздары
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс 1. Мен сабақ қызықты _____________ қызықсыз болды деп ойлаймын. 2. Мен сабақта: үйрендім көп нәрсені _____________ үйренгенім аз болды. 3. Мен басқаларды мұқият ______________ зейінсіз тыңдадым. 4. Мен пікірсайыстарға жиі ______________ сирек қатыстым 5. Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын ____________ риза емеспін.   Үйге тапсырма: Мәтін бойынша өзін-өзі тексеру сұрақтарын дайындауТақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін,  не білгенін жазады  Оқушылар бағалай критерийлерімен  өз деңгейлерін  бағалайдыКері байланыс кестесі

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *