Қошке Кемеңгерұлы

от автора

в

Сабақ №22

Бөлім:ІІ бөлім. ХХ ғасырдағы солтүстік өңірдің  Алаш қайраткерлері
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Тағылымы мол тарихи тұлға Қошке Кемеңгерұлы
Сабақтың мақсаты:-Қошке Кемеңгерұлының өмір жолын біледі, ұлт үшін жасаған еңбегін анықтай алады; -Қоғамдық-саяси қызметін бағалай біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс- әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы 5 минут  Психологиялық ахуал туғызады. «Атом мен молекула» әдісі «Бейнесұрақ» әдісі    Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.       Сабақтың мақсаттарымен таныстырады.Сыныпта жағымды орта қалыптасады.   Санға сәйкес молекулалар жиналады. Атом барлығы, молекула бір оқушы   Мысалы: -Мағжан Жұмабаев кім? -Смағұл Садуақасұлы туралы не білесің? т.б   Мұғаліммен талқылауға қатысады.Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады. Мадақтау.                        
Сабақтың ортасы 36 минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыс Топтық жұмыс 1-тапсырма «Қатені тап» ойыны Ойын шартын түсіндіреді. Ойын шартын өз қалаулары бойынша топқа бөлінетінін айтады.                     Жұптық жұмыс: 2 — тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» Оқушыларға тақырып бойынша ғаламтор желісінен ақпараттар іздеу ұсынылады, сабақ мақсаттары бойынша тапсырмаларды орындауға бағыт береді.                   3-тапсырма: Жеке жұмыс: «Тарихи диктант» өткен тақырыптар мен жаңа тақырыптар бойынша тарихи диктант жазатынын хабарлайды.   Сабақты қорытындылау «Таза тақта» ойыны Тақтаға өткен тақырыптардан және жаңа тақырыпқа байланысты даталарды жазып қояды.Тапсырмалар: Әр топ өз тапсырмасын алады. 1-топ тапсырмасы: Мәтіннің кез келген үзіндісін сурет арқылы беру. Суретте міндетті түрде 1-2 қате болуы керек. 2-топ тапсырмасы: Мәтіндегі бір үзіндіні шашыраңқы сөздер ретінде жазу керек. 3- топ тапсырмасы: Мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақтар құрастыру керек. Сұрақтарда 1-2 қате болуы керек. Тапсырмалар жазылып болған соң, топтар бір-біріне қателерін тауып, түзетулері керек. Түзетулерді арнай параққа жазады.   Дескриптор 1.Мәтіннің кез келген үзіндісін сурет арқылы береді. 2. Мәтіндегі бір үзіндіні шашыраңқы сөздер ретінде жазады. 3. Мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақтар құрастырады.     Оқушылар жұппен ғаламтордан батырдың өмірбаяны, қасиеттері, қызметі туралы ақпараттар тауып оқиды, ақпараттарды іріктеп, берілген кестені толтырады.     Өмір-баяны   Қасиет-тері Қыз-меті   1. 2. 3. 1. 2. 3. Басқа жұпқа деректерімен бөлісіп, талқылайды. Дескриптор:    Қошке Кемеңгеровтың өмірінің негізгі кезеңдерін анықтайды;                                                          Қошке Кемеңгеровтың 3 қасиетін анықтайды; Қошке Кемеңгеровтың ерлігін айғақтайтын 3 дәлел келтіреді.       Педагог сұрақтарды оқып тұрады. Ал оқушылар сұрақтарға жеке өздері жауабын жазады. Тақтада жазылған датаға сәйкес оқиғаны   айтады. Егер дұрыс айтса датаны тақтадан өшіреді. Барлық даталарды айтып шыққан соң ойыны тоқтайды.Жұптық бағалау. Оқушылар жұп бойынша бір-бірінің дәптерлерін тексеріп «Фигура-лар» әдісі арқылы бағалайды                 Топтар жұмыстарын өзара бағалайды                            Кесте                                           Ақпараттық мәтін
        Мұғалімнің кері байланысы        Кесте                   Интербелсенді тақтадағы сандар                            
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс «Табыс ағашы»  арқылы оқушылар сабақтан алған білімдерін жинақтайды. «Жасыл алма»- сабақ ұнады,тақырыпты меңгердім. «Сары алма»-тақырыпты түсіндім,тапсырмалар кезінде қиналдым. «Қызыл алма»-сабақ маған түсініксіз.   Үйге тапсырма: Қошке Кемеңгерұлы туралы презентация дайындау  Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін,  не білгенін жазады.  Оқушылар бағалай критерийлерімен  өз деңгейлерін  бағалайды  

Сабақ №23

Сабақтың тақырыбы:  Тағылым мол тарихи тұлға Кошке Кемеңгерұлы

Сабақтың түрі:  Конференция

Мақсаты:

Кошке Кемеңгерұлының өңірлік баспасөз қызметінің дамуына қосқан үлесін бағалайды

Оқушылардың шығармашылықпен ізденуін қалыптастыру, өз ойын еркін айтуға дағдыландырады.

Сабақтың жабдықталуы: кітап көрмесі, бүктемелер, викториналық сұрақтар, презентация

Сабақ барысы:

1. Кошке Кемеңгерұлының баспасөз, журналистика және медицина салаларындағы жетістіктері бойынша ақпараттық хабарлама жүргізіледі

2. Алаш қайраткерінің саяси ұстанымына баға беріледі

Оқушылар батырлар туралы дайындаған баяндамалар мен презентацияларын таныстырып шығады. Тыңдаған баяндама бойынша викториналық сұрақтар қойылады.

Сабақты қорытындылау

«Қағаздағы сұрақтар» әдісі арқылы қорыту

Әрқайсысы қағаз қиындысына өзі білгісі келген немесе өзі жауап бергісі келген сұрақтарды жазып, қалташаға салады. Араластырылған сұрақтар еркін түрде қатысушыларға  таратылып беріледі. Әркім өзіне түскен сұрақтарға жауап береді.


Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *