Сабақ №15
| Бөлім: | І бөлім. Солтүстік өңірдің батырлары, билері, жыраулары | |
| Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты | ||
| Күні: | ||
| Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
| Сабақтың тақырыбы: | Тоқсан би — Қызылжар өлкесінің дара тұлғасы | |
| Сабақтың мақсаты: | Тоқсан би туралы деректерді оқиды, мәтінді талдайды;Бидің ерекше қасиеттерін бағалайды. | |
Сабақтың барысы
| Сабақтың кезеңі / уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Білім алушының іс- әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
| Сабақтың басы 5 минут | Психологиялық ахуал туғызады. Ой қозғау Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында Андықожа батыр бойынша оқушыларға сөзжұмбақ береді. Сөзжұмбақтың жауабы арқылы жаңа тақырыппен таныстырады. Сабақтың мақсаттарымен таныстырады. | Сыныпта жағымды орта қалыптасады. Оқушылардың берген жауаптары арқылы сөзжұмбақтың шешуінде батырдың есімі (Жанатай батыр) шығады. Сөзжұмбақтың шешуі арқылы жаңа тақырыпты анықтайды. Сабақ мақсаттарын мұғаліммен талқылауға қатысады. | Мадақтау сөздер | https://e-history.kz/kz/news/show/33229 |
| Сабақтың ортасы 36 минут | Оқу мақсатын жүзеге асыруға бағытталған жұмыс Топтық жұмыс 1-тапсырма «Ақпараттар сөйлейді» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды. Жеке жұмыс: 2 — тапсырма «3/3/1» әдісі бойынша Тоқсан бидің ерекше қасиеттерін бағалау бойынша тапсырманы орындатады. Жұптық жұмыс: «Венн диаграммасы» әдісі бойыншатапсырма береді. Сабақты қорытындылау «Әріптестер» әдісі арқылы қорытынды жасатады. Әр оқушыға не жауабы бар, не сұрағы бар қағаз береді. | Тапсырмалар: Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды. Тапсырма. «Ақпараттар сөйлейді» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптар негізінде ақпараттарды іріктеп, постер дайындайды. Шығармашылық жұмыстарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-топ: «Би» сөзінің мағынасын түсіндіріңдер 2-топ: Тоқсан бидің өмірбаяны туралы мағлұмат береді 3-топ: Тоқсан би мен Киікбай шешен Әрбір топ мәтіннен би өмірбаяны, қасиеттері туралы деректерді алып түсіндіреді. Топтар жұмыстарын өзара бағалайды Оқушылар Тоқсан бидің ерекше қасиеттерін 3 сөйлеммен бағалап, ойларын түйіндейді. 3 сөйлемнің ішінен 3 негізгі сөзді анықтайды. 3 сөздің ішінен Тоқсан бидің ерекше қасиетін ашатын 1 сөзді табады. Венн диаграммасы Қожабер-ген жырау Ұқсас-тықтары Тоқсан би 1. 1. 1. 2. 2 2. Қожаберген жырау мен Тоқсан бидің 2 ұқсастығы мен 2 айырмашылығын жазады. Оқушылар сынып ішінде жүріп, сәйкес келетін сұрақ пен жауапты іздейді | Өзара бағалау | Ақпарат-тық мәтін |
| Мұғалім-нің кері байла-нысы | Үлестірме қағаздары | |||
| Сабақтың соңы/ 4 минут | Кері байланыс«Мұғалімге хат» әдісі Бүгінгі сабақтан алған әсерлері туралы шағын хат жазады. Үйге тапсырма: Тоқсан би туралы баяндама дайындау | Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады | Өзін-өзі бағалау | А4 қағаз |

Добавить комментарий