Әбу Досмұхаметов

от автора

в

Сабақ №11

Бөлім:І бөлім. Солтүстік өңірдің батырлары, билері, жыраулары
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Әбу Досмұхаметов есімі – ел есінде
Сабақтың мақсаты:Батыр туралы деректерді оқиды, мәтінді талдайды; Батырдың тұлғалық қасиеттерін, ерлігін бағалайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы/ 5 минут  Сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады. «Жуан-жіңішке» сұрақтар әдісі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды. Ой қозғау Педагог оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау үшін сұрақ қойып, ойларын тыңдайды. -Әбу Досмұхамбетов батыр туралы не білесіңдер?    Оқушылар Андықожа және Жанатай  батыр туралы сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады.                 Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтайды.  Мадақтау сөздер    Портрет              
Сабақтың ортасы/ 36минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма «ЖИГСО» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.                     2-тапсырма   Жеке жұмыс:  «ПТМС» әдісі бойынша Құлеке  батырдың тұлғалық қасиеттерін    бағалау бойынша тапсырма береді.         3-тапсырма   Бүгінгі жастар  Әбу Досмұхамбетов батырдың қандай қасиеттерін үлгі тұтуы тиіс?Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма.  «ЖИГСО» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптарды оқиды. Топтық жұмыс 1-топ: Батырдың өмірбаяны 2-топ: Батырдың қасиеттері 3-топ: Батырдың ерліктері Әрбір топ батырдың өмірбаяны, қасиеттері, ерліктері туралы деректерді топта талқылап, өз жанұяларына келіп түсіндіреді. Топтар жұмыстарын өзара бағалайды.   Дескриптор:   Батырдың өмірі бойынша деректерді түсіндіреді;Тұлғалық қасиетін анықтайды;Батырдың ерлігін талдайды..   «ПТМС» әдісі бойынша батырдың тұлғалық қасиеттерін бағалайды. Позиция (Мен ………….ойлаймын.) Түсіндіру (себебі ……………………..) Мысалы (мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын…………..) Салдар (айтылған мәселе бойынша мынадай қорытынды жасаймын)             Сұрақтарға жауап беріп, әңгімелеседіТопаралық бағалау                                А4 қағаз, маркер
  Өзара бағалау                                           
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім»     Үйге тапсырма: Әбу Досмұхамбетов мұражайына барып  батыр туралы қосымша деректер тауып, шағын эссе  жазу  Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» —Әбу Досмұхамбетов батырдың  өмірбаянын білдім. -Батырдың ел қорғауда жасаған ерліктерін, ерекше қасиеттерін анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдым.  Өзін-өзі бағалауБағалау парағы

Сабақ №12

Сабақтың тақырыбы: Ер есімі — есінде

Сабақтың түрі: дөңгелек үстел

Мақсаты: Әбу Досмұхамбетовтың ерлігі, тұлғалық бейнесі туралы оқушылардың танымын кеңейту, жас ұрпақтың бойында патриоттық сезімді оятады

Сабақтың жабдықталуы: мектеп мұражайындағы деректер, мазмұндық стендтер, бүктемелер

Сабақ барысы:

  1. Дөңгелек үстел талаптарымен таныстыру
  2. Таныстырылым. Әбу Досмұхамбетов ерлігі мәңгілік
  3. Іс-шарада қарастырылатын мәселелерді талқылау

* Әбу Досмұхамбетовтың өмірі

* Батыр ерлігі

4. Ашық журнал. Мектеп мұражайындағы тұлғаға арналған бөлім

Сабақты қорытындылау

Дөңгелек үстелде қарастырылған мәселелер бойынша ой қорыту.

Кері байланыс. «Соңғы сөзді мен айтайыншы…»

Қатысушылар тақырып бойынша алған әсерлерімен бөліседі. Өз ойларын айтады.

Мектеп алаңындағы Ұлы Отан соғысы батыры ескерткішіне гүл шоқтарын қою


Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *