Жанатай батыр

от автора

в

Сабақ №10

Бөлім:І бөлім. Солтүстік өңірдің батырлары, билері, жыраулары
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Есімі ұран болған Жанатай батыр
Сабақтың мақсаты:Батыр туралы деректерді оқиды, мәтінді талдайды; Батырдың тұлғалық қасиеттерін, ерлігін бағалайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс- әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы 5 минут  Психологиялық ахуал туғызады. Ой қозғау Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында Андықожа батыр бойынша оқушыларға сөзжұмбақ береді. Сөзжұмбақтың жауабы арқылы жаңа тақырыппен таныстырады.   Сабақтың мақсаттарымен таныстырады.Сыныпта жағымды орта қалыптасады.     Оқушылардың берген жауаптары арқылы сөзжұмбақтың шешуінде батырдың есімі (Жанатай батыр) шығады. Сөзжұмбақтың шешуі арқылы жаңа тақырыпты анықтайды.       Сабақ мақсаттарын мұғаліммен талқылауға қатысады.Мадақтау сөздер    Интербелсенді тақтадағы сөзжұмбақ.                
Сабақтың ортасы 36 минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыс Топтық жұмыс 1-тапсырма «Ақпараттар сөйлейді» әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.           Жеке жұмыс: 2 — тапсырма «3/3/1» әдісі бойынша Батыр Баянның  тұлғалық қасиеттері мен ерлігін бағалау бойынша тапсырманы орындатады.     Сабақты қорытындылау «Сен – маған, мен – саған» әдісі  арқылы қорытынды жасатады.Тапсырмалар:     Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма. «Ақпараттар сөйлейді» әдісі бойынша ұсынылған тақырыптар негізінде ақпараттарды іріктеп, постер дайындайды. Шығармашылық жұмыстарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-топ: Батырдың өмірбаяны туралы мағлұмат береді 2-топ: Ұлы ақын Мағжан Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасында Жанатай батырды қалай сипаттайды 3-топ: Батырдың ерліктерін анықтайды Әрбір топ мәтіннен батырдың өмірбаяны, қасиеттері, ерліктері туралы деректерді алып түсіндіреді. Топтар жұмыстарын өзара бағалайды     Оқушылар Батыр Жанатай тұлғалық қасиеттері мен ерлігін 3 сөйлеммен бағалап, ойларын түйіндейді. 3 сөйлемнің ішінен 3 негізгі сөзді анықтайды. 3 сөздің ішінен Батыр Жанатайдың ерекше қасиетін ашатын 1 сөзді табады.     Оқушылар бір-бірінің қойған сұрақтарына жауап береді, тақырыпты бекітеді.Жұптық бағалау. Оқушылар жұп бойынша бір-бірінің дәптерлерін тексеріп «Фигура-лар» әдісі арқылы бағалайды                                          Ақпараттық мәтін
Мұғалімнің кері байланысы             
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Тик-ток» әдісі Нені білдім, нені үйрендім? Нені толық түсінбедім? Нені білгім келеді?     Үйге тапсырма: М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасын оқып келу  Кері байланыс жасайды. Сұрақтарға жауап бередіӨзін-өзі бағалауБағалау парағы

Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *