Сүйіндік батыр

от автора

в

Сабақ №4

Бөлім:І бөлім. Солтүстік өңірдің батырлары, билері, жыраулары
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Сүйіндік батыр – елін қорғаушы батыр
Сабақтың мақсаты:Батыр туралы деректерді оқиды, мәтінді талдайды;Батырдың тұлғалық қасиеттерін, ерлігін бағалайды.

Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы/ 5 минут  Сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады. «Жуан-жіңішке» сұрақтар әдісі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақтар қояды. Ой қозғау Педагог оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау үшін сұрақ қойып, ойларын тыңдайды. Мысалы -Сүйіндік батыр туралы не білесің?    Оқушылар Құлсары және Құлеке батыр туралы сұрақтарға жауап беріп, өз ойларын айтады. Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтайды.  Мадақтау                  
Сабақтың ортасы/ 36минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма «ЖИГСО»әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.             2-тапсырма Жеке жұмыс Сүйіндік батырдың тұлғалық қасиеттерін  «Бес жолды өлең» әдісі бойынша бағалаңыз. 3-тапсырма   Бүгінгі жастар Құлсары батырдың қандай қасиеттерін үлгі тұтуы тиіс?  Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма. «ЖИГСО»әдісі бойынша ұсынылған тақырыптарды оқиды. Топтық жұмыс 1-топ: Батырдың өмірбаяны 2-топ: Батырдың қасиеттері 3-топ: Батырдың ерліктері Әрбір топ батырдың өмірбаяны, қасиеттері, ерліктері туралы деректерді топта талқылап, өз жанұяларына келіп түсіндіреді. Топтар жұмыстарын өзара бағалайды.   Дескриптор:   Батырдың өмірі бойынша деректерді түсіндіреді;Тұлғалық қасиетін анықтайды;Батырдың ерлігін талдайды..         Бес жолды өлең 1 зат есім Сүйіндік2 сын есім _______3 етістік ____________Синоним____________Батырдың іс-әрекетін бағалайтын 5 сөзден тұратын сөйлем _________________ Сөздерді үш тілде: қазақ, орыс, ағылшын тілінде айтады.«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау                                А4 қағаз, маркер
          «Ең үздік жауап»Үлестірмелі материал, ватман  
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім»     Үйге тапсырма: Сүйіндік батыр туралы қосымша деректер тауып, шағын жоба жасау  Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» -Сүйіндік батырдың  өмірбаянын білдім. -Батырдың ел қорғауда жасаған ерліктерін, ерекше қасиеттерін анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдым.  Өзін-өзі бағалауБағалау парағы

Сабақ №5

Сабақтың  тақырыбы:  Сүйіндік батыр

Сабақтың түрі: кездесу

Мақсаты:

  1. Батырлар туралы білімдерін пысықтайды, қайталайды;
  2. Оқушылардың шығармашылықпен ізденуін қалыптастырады, сөйлейді мәдениетіне баулиды, өз ойын еркін айтуға дағдыландырады.

Сабақтың жабдықталуы:  презентация

Сабақ барысы:

1.Сүйіндік  батыр туралы презентация көрсетіледі.

2. Сүйіндік батырдың ұрпақтары Мұстафина Күлзира апайға сөз беріледі.

3. Мұстафин Серік аға оның жерлеген жері туралы әңгімелеп береді.

Сыныпты екі топқа бөліп тапсырма беріледі.

 «Тарсия» әдісі бойынша сұрақтардың жауабын тауып қою.

Сабақты қорытындылау

«Кітап» әдісі арқылы рефлексия жасайды.

Әр топ кітап бетіне өздерінің стикерлерін апарып жапсырады.

Қысқа мерзімді жоспар


Комментарии

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *