Сабақ №3
Бөлім: | І бөлім. Солтүстік өңірдің батырлары, билері, жыраулары | |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты | ||
Күні: | ||
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Ел айбыны Құлеке | |
Сабақтың мақсаты: | Батыр туралы деректерді оқиды, мәтінді талдайды; Батырдың тұлғалық қасиеттерін, ерлігін бағалайды. |
Сабақтың барысы
Сабақтыңкезеңі/ уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Білім алушының іс- әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | Психологиялық ахуал туғызады. Өткен тақырыпты пысықтау мақсатында оқушыларға сұрақтар қояды. -Құлсары батыр туралы не білеміз? -Құлсары батырдың ерекше қасиеттерін атаңдар? -Құлсары батыр қандай ерліктер жасады? Сабақтың тақырыбымен, мақсаттарымен таныстырады. | Сыныпта жағымды орта қалыптасады. Оқушылардың берген жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшеді. Сабақ мақсаттарын мұғаліммен талқылауға қатысады. | Жұлдызшалар | |
Сабақтың ортасы 36 минут | Оқу мақсатын жүзеге асыруға бағытталған жұмыс Жұптық жұмыс 1-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» Оқушыларға тақырып бойынша ғаламтор желісінен ақпараттар іздеу ұсынылады, сабақ мақсаттары бойынша тапсырмаларды орындауға бағыт береді. Жеке жұмыс: 2 — тапсырма «ПТМС» әдісі бойынша Құлеке батырдың тұлғалық қасиеттерін бағалау бойынша тапсырма береді. Сабақты қорытындылау «Еркін микрофон» әдісі | Тапсырмалар: Оқушылар жұппен ғаламтордан батырдың өмірбаяны, қасиеттері, ерліктері туралы ақпараттар тауып оқиды, ақпараттарды іріктеп, берілген кестені толтырады. Өмір-баяны Қасиет-тері Ерлік-тері 1. 2. 3. 1. 2. 3. Басқа жұпқа деректерімен бөлісіп, талқылайды. Дескриптор: Батыр өмірінің негізгі кезеңдерін анықтайды; Батырдың 3 қасиетін анықтайды; Батырдың ерлігін айғақтайтын 3 дәлел келтіреді. «ПТМС» әдісі бойынша батырдың тұлғалық қасиеттерін бағалайды. Позиция (Мен ………….ойлаймын.) Түсіндіру (себебі ……………………..) Мысалы (мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын…………..) Салдар (айтылған мәселе бойынша мынадай қорытынды жасаймын) Оқушылар кезектесіп микрофонды алып, сыныптастарына бес сұрақтан қояды Оқушылар бір-бірінің қойған сұрақтарына жауап береді, тақырыпты бекітеді. | Өзара бағалау | Интернет-тен алынған ақпараттық мәтін |
«Ең үздік жауап» | Микрофон | |||
Сабақтың соңы/ 4 минут | Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Тик-ток» әдісі Нені білдім, нені үйрендім? Нені толық түсінбедім? Нені білгім келеді? Үйге тапсырма: Құлеке батыр туралы қосымша деректер тауып, презентация жасау | Кері байланыс жасайды. Сұрақтарға жауап береді | Өзін-өзі бағалау | А4 қағаз |
Добавить комментарий