Сабақ №1
Бөлім: | І бөлім. Солтүстік өңірдің батырлары, билері, жыраулары | |
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты | ||
Күні: | ||
Сынып: 8 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: | Ел қорғаны – Құлсары батыр | |
Сабақтың мақсаты: | Батыр туралы деректерді оқиды, мәтінді талдайды;Батырдың тұлғалық қасиеттерін, ерлігін бағалайды. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты | Педагогтің іс-әрекеті | Білім алушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Сабақтың басы/ 5 минут | Психологиялық ахуал Оқушылардың көңіл күйлерін сұрайды -Егер сенің көңіл-күйің жақсы болса, оң қолыңды көтер! -Егер сен өз еліңнің патриотымын десең, сол қолыңды көтер! -Егер сен бүгінгі күн сәтті өтсің десең, екі қолыңды қосып шапалақта! Ой қозғау «Сөйлемді жалғастыр» Педагог оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау үшін сұрақ қойып, ойларын тыңдайды. Батыр -………………… Қазақ жерінен алғашқы шыққан батырлар:… | Оқушылар көңіл күйлерін айтады. Қимылдарды жасайды Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады. Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтайды. | Мадақ-тау сөздер | |
Сабақтың ортасы/ 36минут | Оқу мақсатын жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма «Ақпараттар сөйлейді»әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды. 2-тапсырма Жеке жұмыс Құлсары батырдың тұлғалық қасиеттерін кестені толтырып, бағалаңыз. Құлсары батыр: Тұлғалық қасиеттері 1. 2. 3. Ерліктері: 1. 2. 3. Сабақты қорытындылау Бүгінгі жастар Құлсары батырдың қандай қасиеттерін үлгі тұтуы тиіс? | Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды. Тапсырма. «Ақпараттар сөйлейді»әдісі бойынша ұсынылған тақырыптар негізінде ақпараттарды іріктеп, постер дайындайды. Шығармашылық жұмыстарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-топ: Батырдың өмірбаяны 2-топ: Батырдың қасиеттері 3-топ: Батырдың ерліктері Әрбір топ мәтіннен батырдың өмірбаяны, қасиеттері, ерліктері туралы деректерді алып түсіндіреді. Топтар жұмыстарын өзара бағалайды. Дескриптор: 1. Батырдың 3 тұлғалық қасиетін бағалайды; 2. Батырдың 3 жасаған ерлігіне баға береді. | Топаралық бағалау | Ақпарат-тық мәтін |
Жұптық бағалау. Оқушылар жұп бойынша бір-бірінің дәптерлерін тексеріп «Фигура-лар» әдісі арқылы бағалайды | А4 қағаз, маркер | |||
Сабақтың соңы/ 4 минут | Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» Үйге тапсырма: Құлсары батыр туралы қосымша деректер тауып, шағын жоба жасау | Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» -Құлсары батырдың өмірбаянын білдім. -Батырдың ел қорғауда жасаған ерліктерін, ерекше қасиеттерін анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдым | Өзін-өзі бағалау | Бағалау парағы |
Сабақ №2
Сабақтың тақырыбы: Құлсары батырдың туған еліне саяхат
Сабақтың түрі: Онлайн сабақ
Мақсаты:
Баян батырдың тарихтағы рөлін ұғындырудың тәжірибелік маңыздылығын көрсетеді
Оқушылардың шығармашылықпен ізденуін қалыптастыру, сөйлеу мәдениетіне баулиды, өз ойын еркін айтуға дағдыландырады.
Сабақтың жабдықталуы: викториналық сұрақтар, презентация
Сабақ барысы:
Zoom арқылы туған еліне саяхат жасау; Есіл ауданы Бұлақ ауылының тарих пәні мұғалімінен сұхбат алу.
- Құлсары батыр өмірбаяны жөнінде ақпарат алады;
- Құлсары батырдың жасаған ерліктері жайында толық мағлұматтар алады.
- Құлсары мазарының салынуы туралы мәліметтер береді.
Оқушы батыр туралы дайындаған шағын жобасын таныстырып шығады. Тыңдаған жоба бойынша сұрақтар қойылады.
Сабақты қорытындылау
«Ашық микрофон» әдісімен сабақты қорытындылау.