Құлсары батыр

от автора

в

Сабақ №1

Бөлім:І бөлім. Солтүстік өңірдің батырлары, билері, жыраулары
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты 
Күні: 
Сынып: 8Қатысушылар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Ел қорғаны – Құлсары батыр
Сабақтың мақсаты:Батыр туралы деректерді оқиды, мәтінді талдайды;Батырдың тұлғалық қасиеттерін, ерлігін бағалайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақытыПедагогтің іс-әрекетіБілім алушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы/ 5 минут  Психологиялық ахуал Оқушылардың көңіл күйлерін сұрайды -Егер сенің көңіл-күйің жақсы болса, оң қолыңды көтер! -Егер сен өз еліңнің патриотымын десең, сол қолыңды көтер! -Егер сен бүгінгі күн сәтті өтсің десең, екі қолыңды қосып шапалақта! Ой қозғау «Сөйлемді жалғастыр» Педагог оқушыларға сабақ тақырыбын, мақсатын анықтау үшін сұрақ қойып, ойларын тыңдайды. Батыр  -………………… Қазақ жерінен алғашқы шыққан батырлар:…    Оқушылар көңіл күйлерін айтады.   Қимылдарды жасайды         Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады. Сабақ тақырыбын, мақсатын анықтайды.Мадақ-тау сөздер                   
Сабақтың ортасы/ 36минут    Оқу мақсатын  жүзеге асыруға бағытталған жұмыстар 1-тапсырма «Ақпараттар сөйлейді»әдісі Топтық жұмыс Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынады. Оқушылардың өздігінен оқуын бақылайды. Педагог тапсырмаларды орындауға бағыттайды, қолдау жасайды.                   2-тапсырма Жеке жұмыс Құлсары батырдың тұлғалық қасиеттерін   кестені толтырып, бағалаңыз.   Құлсары батыр: Тұлғалық қасиеттері 1. 2. 3.   Ерліктері: 1. 2. 3. Сабақты қорытындылау Бүгінгі жастар Құлсары батырдың қандай қасиеттерін үлгі тұтуы тиіс?  Оқушылар 3 топқа бөлініп, тапсырмаларды  орындайды. Тапсырма. «Ақпараттар сөйлейді»әдісі бойынша ұсынылған тақырыптар негізінде ақпараттарды іріктеп, постер дайындайды. Шығармашылық жұмыстарын қорғайды. Топтық жұмыс 1-топ: Батырдың өмірбаяны 2-топ: Батырдың қасиеттері 3-топ: Батырдың ерліктері Әрбір топ мәтіннен батырдың өмірбаяны, қасиеттері, ерліктері туралы деректерді алып түсіндіреді. Топтар жұмыстарын өзара бағалайды.           Дескриптор:   1. Батырдың 3 тұлғалық қасиетін бағалайды; 2. Батырдың 3 жасаған ерлігіне баға береді.Топаралық бағалау                                Ақпарат-тық мәтін
Жұптық бағалау. Оқушылар жұп бойынша бір-бірінің дәптерлерін тексеріп «Фигура-лар» әдісі арқылы бағалайды  А4 қағаз, маркер  
Сабақтың соңы/ 4 минут  Кері байланыс. Оқушылардың кері байланысын тыңдайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім»     Үйге тапсырма: Құлсары батыр туралы қосымша деректер тауып, шағын жоба жасау  Кері байланыс жасайды. «Менің сабақтағы іс-әрекетім» -Құлсары батырдың  өмірбаянын білдім. -Батырдың ел қорғауда жасаған ерліктерін, ерекше қасиеттерін анықтадым. -Топқа берілген тапсырмаға белсене қатысып, өз пікірімді еркін білдіре алдымӨзін-өзі бағалауБағалау парағы

Сабақ №2

Сабақтың тақырыбы:  Құлсары батырдың туған еліне саяхат

Сабақтың түрі: Онлайн сабақ

Мақсаты:

Баян батырдың тарихтағы рөлін ұғындырудың тәжірибелік маңыздылығын көрсетеді

Оқушылардың шығармашылықпен ізденуін қалыптастыру, сөйлеу мәдениетіне баулиды, өз ойын еркін айтуға дағдыландырады.

Сабақтың жабдықталуы: викториналық сұрақтар, презентация

Сабақ барысы:

Zoom  арқылы туған еліне саяхат жасау; Есіл ауданы Бұлақ ауылының тарих пәні мұғалімінен сұхбат алу.

  1. Құлсары батыр өмірбаяны жөнінде ақпарат алады;
  2. Құлсары батырдың жасаған ерліктері жайында толық мағлұматтар алады.
  3. Құлсары мазарының салынуы туралы мәліметтер береді.

Оқушы батыр туралы дайындаған  шағын жобасын таныстырып шығады. Тыңдаған жоба  бойынша  сұрақтар қойылады.

Сабақты қорытындылау

«Ашық  микрофон» әдісімен сабақты қорытындылау.